Bitte nutzen Sie das Kontaktformular um Ihre Nachricht an uns zu übermitteln.
Frage: Wieviel ist 5 + 4?
Ergebnis:

Mit der Nutzung dieses Formulars erkläre ich mich mit den Datenschutzbestimmungen einverstanden.

Felder, die mit einem * markiert sind, sind Pflichtangaben

Publikationen 2020

• Baunacke, M.; Schmidt, M.L.; Groeben, C.; Borkowetz, A.; Thomas, C.; Koch, R.; Chun, F.K.H.; Ihrig, A.; Weissbach, L.; Huber, J.
    Decision regret after radical Prostatectomy does not depend on Surgical Approach: 6-Year Followup of a large german Cohort undergoing Routine Care. J UROLOGIY 203, S. 554-561
  • Baunacke, M.; Schmidt, M.L.; Groeben, C.; Borkowetz, A.; Thomas, C.; Koch, R.; Chun, F.K.H.; Weissbach, L.; Huber, J.
    Long-term functional outcomes after robotic vs. Retropubic radical prostatectomy in routine care: a 6-year follow-up of a large german health services research study.
    WORLD J UROL 38, S. 1701-1709
  • Borkowetz, A.; Lohse-Fischer, A.; Scholze, J.; Lotzkat, U.; Thomas, C.; Wirth, M.P.; Fuessel, S.; Erdmann, K.
    Evaluation of MicroRNAs as Non-Invasive Diagnostic Markers in Urinary Cells from Patients with suspected Prostate Cancer. Diagnostics (Basel) 10 (578), S. 1-18
  • Borkowetz, A.; Froehner, M.; Rauner, M.; Conrad, S.; Erdmann, K.; Mayr, T.; Datta, K.; Hofbauer, L.C.; Baretton, G.B.; Wirth, M.; Fuessel, S.; Toma, M.; Muders, M.H.
    Neuropilin-2 is an independent prognostic factor for shorter cancer-specific survival in patients with acinar adenocarcinoma of the prostate.
    NT J CANCER 146, S. 2619-2627
  • Erb, H.H.H.; Bodenbender, J.; Handle, F.; Diehl, T.; Donix, L.; Tsaur, I.; Gleave, M.; Haferkamp, A.; Huber, J.; Fuessel, S.; Juengel, E.; Culig, Z.; Thomas, C.
    Assessment of  STAT5 as a potential therapy target in enzalutamide-resistant prostate Cancer. PLOS ONE 15(8) (e0237248), S. 1-21

Erfahren Sie mehr in unserem Gesundheitslexikon